Här kommer Piff å Puff

2018-09-09 >> 20:07:00
 
Hello! Här kommer det en bild från Spanien. Det blev en weekend med familjen till Villamartin. Där bodde vi i en lägenhet som Emils mamma och pappa äger och lägenheten var så sjukt fin och mysig. Det var 28 grader när vi kom ner och då bestämde vi att vi skulle ta det lugnt och bara bada i poolen, på kvällen handlade vi mat och andra godsaker i en mataffär som låg vid plazan. SÅKLART besökte vi även Junkyard Lounge Bar som Emils moster äger och hon var inte där när vi var där så vi köpte glass och njöt av semestern. Andra dagen i Spanien så åkte vi ner till köpcentrumet för att kolla in vad de har för saker och bestämde oss att käka på ett ställe som heter Tommy Mel´s och deras stil är från 50 tals stuket. Men tyvärr blev jag rätt missnöjd för när vi beställde in mat och dryck, så glömde dom bort min beställning av dryck och min kille frågade såklart dem som jobbade där var min beställning var och vi fick beställa om och såklart var det fel dryck jag fick men jag orkade inte bry mig för jag var så hungrig och törstig. Tråkigt att det blev så för jag gillade faktiskt inredningen på stället men vi åkte hem efter maten och hamnade i poolen resten av dagen. Näst sista dagen så var det rätt så tråkigt väder för det regnade och åskade så vi åkte ner och shoppa kläder istället. Blev bara kläder till Tindra och Leah för jag orkade inte testa något på Primark för det var så mycket folk eftersom barnen börjar skolan imorgon (måndag). Men vi hade det mysigt ändå på resan, fast nästan gång ska vi vara där längre så man kan hitta på fler saker. Tack till min pojkvän som fixade detta till oss. Och tack Spanien för dessa dagar. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback