Stockholm

2018-05-31 >> 21:34:54
 
Hej vänner! Det var ett tag sen nu. Stack till Stockholm i fredags med min pojkvän, fast först visste jag inte att vi skulle åka dit utan att vi skulle iväg någonstans och att jag skulle packa ner fina kläder. Om jag var nyfiken så är svaret JA, för jag frågade min pojkvän flera gånger om dagen var vi skulle åka och om det var kallt eller varmt osv. Sen fick jag veta att vi skulle på kryssning och mer fick jag inte veta förrän vi var vid hamnen och skulle kliva på. Summering: Jag blev väldigt överraskad. Jag blev väldigt bortskämd med drinkar och all den maten som bjöds. Tack till min pojkvän som hade fixat detta till oss två och tack till hans familj som ställer upp att vara barnvakt och hundvakt. Ni är bra ni! Jag ska försöka komma igång och blogga varje vecka men kan inte lova något ännu. Puss
 

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Va gulligt gjort :D

Svar: :):):)
Annica

2018-06-01 @ 12:24:21
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback