Sommartårta 2018

2018-07-17 >> 19:48:00
 
Hello! Igår så åkte vi hem till pojkvännens föräldrar för jag ville bjuda dem på mat och såklart på en sommartårta. Jag bjöd på en köttbit, potatisgratäng, korv och en sallad.
 
 
Sedan bjöd jag dem på en sommartårta som jag och killen har gjort tillsammans. Dom tyckte att det var riktigt gott och tyckte att det var trevligt att vi bjuder på sånt här.
 
Självklart gör man detta för dem för de ställer upp så mycket för oss. (Viktigt att hålla familjen nära!)
 
Sen efter maten så åkte vi och kvällsbada. Vi kom hem rätt så sent men det gör inget för vi har fortfarande semester, lite skönt och kunna göra såna här saker mitt i veckan. Så vi kom inte i säng förrän vid 2 på natten. Puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback