Sista dagen på Städarna i Norrköping

2018-07-12 >> 16:04:00
 
 
Hej finisar! 4 Juli var det min sista arbetsdag på Städarna i Norrköping. Det var en underbar känsla men samtidigt ledsamt eftersom jag har jobbat där i 8 år! Från att kunna knappt något om städning förutom städning hemma till att putsa fönster som en riktig fönsterputsare och de andra sysslorna vi hade kvar. Nu är det såhär att jag sa upp mig för jag trivdes inte längre utan det kändes så jobbigt varje dag att komma in på själva kontoret och möta dessa människor som sitter på kontoret förutom min arbetsledare som har stöttat mig varje dag och varit social som en arbetsledare ska vara.
Tack för den här tiden men jag tror tyvärr att Städarna i Norrköping kommer försvinna om ett tag för själva VD:n och hennes kompisar som är arbetsledare kommer förstöra företaget helt och hållet. kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback