Chokladbollar

2018-07-10 >> 21:05:00
 
Hello finisar! Idag har vi tvättat upp all tvätt som vi ska ha med oss på torsdag. Jag har semester nu i 5 veckor och jag kommer försöka göra en massa saker under semestern och försöka blogga varje dag. Jag satt imorse och planera var vi ska åka på torsdag - söndag. Som det ser ut just nu så ska vi till Ullared, Oskarshamn och Astrid Lindgrens Värld. Jag satt även och fundera om vi ska planera in Gröna lund fast då blir det bara jag, killen och äldsta dottern då den minsta tjejen är rätt så rädd för karuseller. Men nu på kvällen så bakade jag chokladbollar till oss och killen ville såklart ha utan kaffe i dem så då fick det bli vatten.
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback