Mitt 2017 del ett Jan - Jun

2018-01-01 >> 13:39:00
 
 
Januari. 1. Blev beroende att äta god frukost 2. Köpte mig ett skal från iDealofSweden 3. Hade sällskap här hemma av min pojkväns hund.
 
 
 
Februari. 1. Skrev en lista vad jag ville göra under 2017 och en av dem var att börja laga vegetariskt mat minst 1 gång i veckan 2. Men även att läsa böcker och det var svårt i början för jag fastnade inte för någon 3. Skulle även färga mitt hår i annorlunda färg.
 
 
 
Mars. 1. Fick arbeta som 100% på jobbet och det blev många tömningar istället för städningar 2. Provade på nya maträtter som jag aldrig har provat tidigare 3. Köpte nytt till badrummet och även en växt flyttade in där.
 
 
 
April. 1. Skaffade mig vita byxor igen och kände mig så lycklig att jag hade lyckats gå ner i vikt 2. Vädret blev mycket varmare så vi spendera det mesta utomhus med barnen och hunden 3. Blev beroende av jordgubbar.
 

 
Maj. 1. Bakade lite gott under den här månaden 2. Vi var husvakt med min pojkvän och även hundvakt så vi spendera våra dagar hemma hos Emils mamma och pappa under tiden de var i Spanien 3. Frukt var verkligen ett måste varje dag.
 
 
 
 
Juni. 1. Försökte lära mig att äta gröt till frukost men det funkade verkligen inte 2. Köpte mig en ny bikini, eftersom mina bröst blev större när jag fick Leah 3. Vi åt ute i Åby för att få lite egentid med varandra och det var så gott att äta där.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback