Snart är det julafton

2017-09-17 >> 22:21:44
Önskelista 2017
 
Önskelista 2017 by annica-beda-nilsson featuring platform sandals
 
Halloj! Snart eller rättare sagt om 3 månader så är det julafton här i Sverige! Till er som läser min blogg så har ni även märkt att inläggen kommer väldigt sällan upp. Jag har varit sjuk och även haft sjuka barn så jag har valt att lägga energi på dem. Känner att jag behövde blogga lite nu och tänkte att jag kunde slänga upp min önskelista. Men såklart vill man även få dyra presenter men känner att detta behöver jag just nu iaf!
 
Jag vill såklart ha mer inredning till hemmet när jag och Emil flyttar ihop. Alltid kul och få presentkort så man kan shoppa kläder eller skor. Man vill även få ett nytt mobilskal för dem jag har just nu blir rätt så slitna pga jobbet.
 
Nu får man hoppas att tomten tycker att jag har varit snäll iår! Känns bra för min del för jag har inte gjort någon illa eller varit dum på det sättet. Jag vill att alla jag umgås med ska må bra och även alla mina medmänniskor. Men får väl se när det är julafton! XO
 

Kommentarer
Postat av: Maria at Inredningsvis

Den tröjan var ju älska :) tack för bra tips

Önskar trevlig helg!


LOVE Maria på Inredningsvis

Svar: Det var så lite så. Varsågod! :D
Annica

2017-10-26 @ 23:14:08
URL: http://inredningsvis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback