#ANNICAHJÄRTAEMIL

2017-09-03 >> 22:09:10
 
 
 
I fredags fick jag uppleva den bästa känslan, att få se min pojkvän öppna lilla asken som låg på hans tallrik, underbaraste minen han fick när han fick se vad som låg i. Jag filmade såklart alltihop och den ligger ute på min instagram och facebook (anniicanilsson & annica beda nilsson). Nu ska jag väl inte direkt avslöja allt men roligt var det. Jag köpte även en flaska vin och 6 öl, spicy hot blev våran middag den kvällen och maten var sådär men det gjorde inget för vi hade varandra. Men efter allt så kollade vi på film och käkade godis, under filmen så började jag bli väldigt trött, inte så konstigt eftersom man blev väckt kl 5 på morgonen av min lilla flicka. Så det blev sängen kl 2. Jag somnade direkt och snarkade på som vanligt. Min pojkvän kunde väl inte somna direkt för jag låter som en ångvält typ haha! Jag vill bara tala om att jag älskar honom som person och hur mycket han har lärt mig under dessa månader vi har känt varandra, Emils familj älskar jag också och trivs verkligen att komma hem till dem när man blir bjuden på middag osv. Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback