Partner in crime

2017-11-26 >> 11:01:00
 
Godmorgon! Nu sitter jag här och skriver inköpslistan samtidigt som jag bloggar. Det är snart dags att rulla bilen till affären och sen blir det att byta däck. Såklart ska denna tjej ner till stan med sin bästa vän och shoppa loss. Soulmate. Jag gillar inte mode direkt utan jag frågar alltid henne om råd om klädval och även med sminkning. Vi planerade nu i helgen att nästa helg så ska vi till TB med familjen och hon ska även följa med mig och shoppa kläder till julfesten som jag ska gå på om 2 veckor. Jag har även tjatat på henne att starta upp sin gamla youtube kanal men vi får se om hon gör det eller inte! Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback