Tulpaner & fredag

2017-03-31 >> 16:06:00
 
Hejsan vänner! Hejsan våren och bloggen. Nu är det fredag och jag är barnledig. Efter den här veckan så har jag längtat som bara den efter den här dagen för jag har jobbat 9-10 timmars pass varje dag, grinig och otrevlig har jag varit för jag är aldrig utvilad.Tur att det är helg nu så jag kan vara med min pojkvän (även om Tindra är hemma så behöver jag inte passa henne på samma sätt som med den minsta). Veckan som har varit har bestått efter jobb. Har städat, plockat, hängt med mina barn och pojkvän, spelat fotboll, solat, handlat, druckit kaffe, vandrat i vårsolen och tränat.
 
Här kommer det en inredningstips till er som försöker få det extra fint i hemmet. Köp hem lite tulpaner och sätt dem i en vas och har ni ingen vas så går det utmärkt med ett glas.Denna vas fick jag av min mor för länge sedan och tulpanerna köpte jag idag med killen, tulpaner är så himla fina. Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback