Tillbaka på banan igen

2017-03-17 >> 20:34:00
 
 
 
 
Livet har varit kämpigt på den senaste tiden, som ni kanske har märkt att bloggen har inte uppdateras på ett tag. Nu känns allting mycket bättre och jag har faktiskt kommit igång med träningen som jag har saknat. Jag älskar min pojkvän som har stöttat mig och även mina barn såklart som finns där dygnet runt, har fått i ordning på lägenheten sen renoveringen och jag trivs mer och mer i mitt hem, kommit igång med att söka nytt jobb och även sökt till skolor. Jag tror att det som hände mig för några veckor sedan var pga stress och sjukdomar, jag tog inte det på allvar utan körde 110 ändå. De senaste veckorna så har jag haft migrän stort sett varje dag och ögonen svullnade upp och jag hade ont i ansiktet att jag grät när jag böjde mig för att ta upp Leah. Jag mådde inte alls bra en dag utan det det gjort sjukt ont i huvudet och det gick fort för jag började sluddra och killen min såg att halva mitt ansikte hängde så vi åkte direkt till akuten och var där en hel dag, jag blev såklart rädd för jag trodde seriöst att jag hade fått en stroke eller en hjärnblödning för halva min kropp funkade inte alls som den andra sidan. Röngta huvudet och det visade ingenting på det så det visade sig att jag hade fått en migränanfall med aura och bilderna på röngten visade att jag var riktigt svullen i bihålorna så bihåleinflammation samt migränanfall med aura gjorde att det nästan var som en stroke jag fick, kan säga er att jag var glad över att det bara var det där och ingen stroke. Vill säga tack till min pojkvän som fanns vid min sida hela dagen, även hans mamma kom förbi och till dem som passade mina barn under tiden. Vad jag har gått igenom den senaste tiden att fått mig att bli mer motiverad att kämpa till den där drömkroppen och att jag ska komma dit jag vill komma i mitt liv och bloggen har alltid fått mig att må bra och jag kan skriva av mig och läsa era kommentarer som gör mig så glad. Ciao!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback