Hello, Nice to see you again!

2017-06-25 >> 22:20:53
 
Tjäna! I'm back efter ett uppehåll från bloggen. Det började med att jag var sjuk och sedan har jag lagt ner tid på träningen, jobbet och såklart på min familj. Men nu kör vi igen.
 
Idag bjussar jag på några bilder jag har tagit den senaste tiden. Har blanda annat köpt mig en ny bikini (vi får hoppas att det blir soligt snart igen!) och har varit på Tindras skolavslutning och min flicka fick såklart stipendium. Annars rullar livet på! Har även jobbat vissa helger på ett slott och även veckodagarna, men längtar mer till semester då vi ska åka till Spanien med hela familjen. Sen har vi även fixat nya pass och såklart blev man missnöjd över fotot. Just nu är jag bara hemma eftersom denna helg så firade vi midsommar i Ringarum hos Emils kompis, början av festen var det rätt så stelt eftersom jag och tjejer kommer inte överens överhuvudtaget men jag försökte mitt bästa för dessa två tjejer är min pojkväns vänner. Fast till slut så blev det bättre men då kom istället huvudvärken och jag blev på dåligt humör. Fick åka buss till Norrköping och gå från Söder tull i spöregn så killen erbjöd sin tjocktröja och jag tog även av mig klackarna så gick barfota!
 
Imorgon rullar jag till jobbet igen. Jag ska jobba med Niklas och efter jobbet så blir det att beställa nytt skal för den jag har nu är rätt så sliten, sen blir det som vanligt att leka med Leah och städa lite här hemma. Tack för nu, vi hörs! xo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback