Sovrumsinspiration

2017-07-28 >> 08:47:00
bedroom
 
bedroom by annica-beda-nilsson featuring Korg
 
Hej vänner! Hoppas att allt är bra med er. Här är det bara bra. Känner mig rätt så trött efter resan men annars är det toppen. Skulle ha tälta i helgen men känner att jag behöver koppla av lite. Hoppas att resan till Liseberg bär av den 5 Augusti iaf.
 
Just nu längtar jag till den dagen jag och killen bestämmer oss att vi ska bli sambos. Vet dock att det inte blir den närmaste tiden för det är sjukt svårt att få tag på en 4:a. Vill kunna inreda hemmet tillsammans med honom och vakna upp bredvid honom och äta frukost/lunch/kvällsmat tillsammans. Här över ser ni lite av min inspiration i alla fall. Puss xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback