Frukost i farten

2017-07-10 >> 11:25:18
 
Hej vänner! Nu sitter jag här igen. Typiskt att när någon ska komma hit så blir man rätt så låst i hemmet för man vet inte om de får förhinder eller om de kommer tidigare. Men egentligen skulle jag vilja åka iväg och bada idag för det är en sådan dag idag att solen tittar fram och ta en dopp och låta kroppen bli brun är ju sjukt skönt.
 
Här över så ser ni en bild som jag åt imorse för jag ville få i mig något snabbt och enkelt ifall mamma kom tidigare. Vi alla har en sådan familjemedlem som kommer antingen för tidigt eller som inte hör av sig och bestämt sig en tid för att personen ska komma. Snabbt, enkelt och gott var det iaf.
 
Nu ska jag gå ut med hunden och senare så ska jag blogga ett inlägg om trädgård. Hadé, xo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback