Blommor, Grillat, Dans och Sol

2017-07-07 >> 22:00:00
 
Och så har det blivit fredag igen. Varje år så har man alltid längtat efter den här dagen oavsett om man trivs på jobbet eller inte. En dag som denna gör att man går hem och mår sjukt bra att man har jobb, vänner och familj. Men det är inte allt utan jag har även fått så himla mycket feedback från alla på jobbet som gör att jag kommer sakna dem lite extra mycket denna gång. Vad pratar jag om egentligen? Hur som helst, SEMESTER. Vilken härlig tid jag kommer ha framöver, helt ärligt. God mat, gött folk, alla är glada och bekymmerslösa. Så har jag det nu för tiden och det är jag väldigt tacksam för.
 
I år så fyller jag 31 år och min mamma kommer hem till mig på måndag och stannar i några dagar. Blir att försöka göra lite saker ihop men denna gång så är det för barnens skull och inte för hennes, blir någon sorts firade för mig på Onsdag, tror vi ska boka stuga i Skåne så på fredag sticker vi ner förmodlingen. Får försöka hinna med så mycket det går under semestern, och jag kommer även besöka Göteborg i sommar, såklart så ska vi till Liseberg och även hitta på några fler saker där nere. Tror det var 8 år sedan jag var på Liseberg om jag minns det rätt, och då levde min pappa så får hoppas att han är med mig där nere och ser hur lycklig jag är med min familj. Skrev ett inlägg för någon vecka sen att vi ska till Spanien i sommar, såklart ska vi dit men det blir nog till hösten för jag ska köpa mig en ny bil om ca 5 dagar, och sen är det lite för varmt att vara där med Leah just nu. Tack för ni finns och läser mina inlägg här på bloggen! På återseende, xo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback