Veckorevyn & klementin

2017-01-15 >> 23:36:00
 
Hej på er! Idag har jag fixat här hemma som jag brukar göra på söndagar. Har rensat bort kläder som jag inte använder längre, haft ansiktsmask, tagit en städardag här hemma och tittat på farmen. Läste även Veckorevyn och åt klementin (har längtat efter denna frukt). Nu ska jag försöka sova för det är jobb imorgon. Jag skulle ha åkt till Emil men klockan blev rätt så mycket. Imorgon så slutar jag 14 så ska försöka träffa någon kompis och ta en fika! Puss
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad gullig du är som har väntat på att få äta en klementin 🙈😁 jag önskar dej en bra start på veckan 😘

Svar: tack detsamma :D nu har man äntligen helg fast jag vet inte vad jag ska göra. ska du göra?
Annica

2017-01-16 @ 10:05:24
URL: http://nouw.com/moamedalicia
Postat av: N

Gott :D

Svar: ohja :D
Annica

2017-01-16 @ 23:07:53
URL: http://nathalienyren.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback