När timmar blir till dagar och dagar blir till år

2017-02-04 >> 21:45:00
 
 
 
 
Det känns verkligen att dagarna bara flyger förbi för vi är redan i februari och Leah blir 2 år nästa månad. Speciellt när man har roligt och mår bra både fysiskt och psykiskt så vill man verkligen att klockan ska stanna upp ett tag. Det är så mycket som händer att jag knappt hinner blogga så mycket som jag verkligen vill göra för tiden räcker verkligen inte till. Här kommer några bilder från januari iaf. Vinterkänslan har dock legat på noll för vi har knappt haft någon snö här i Norrköping. Just nu vill jag bara att det ska vräka ner en massa snö så man kan göra snöänglar och bygga en i snögrotta. Jag vill göra så mycket saker på en och samma gång att det leder till stress och när jag blir stressad så blir jag även en otrevlig människa. Jag vill hinna vara med vänner efter jobbet men istället snackar vi i telefonen men jag hinner knappt lyssna och jag hinner inte ens prata om hur min dag har varit. Jag vill leva livet och skapa massa nya minnen md barnen och med min pojkvän. Jag vill bara skratta 24/7 och inte gäspa och bli trött för man måste upp och jobba 8 timmars pass.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback