I Norrköping med Daniel K

2017-12-29 >> 22:39:00
 
 
 
Tjabbatjena! Spendera dagen med Danne i Norrköping. Vi lunchade på Waynes, fixade även ett mobilskal till min pojkvän (när vi kollade på skal som kom även Jossan och var med oss). Och även Dannes tjej kom efter jobbet för att träffa mig en stund, jag fick även veta en hemlighet som jag håller för mig själv tills det kommer ut...Hihi. På eftermiddagen så traskade dom hem så bestämde jag och Jossan att vi skulle gå en promenad hem till mig. Vi snackade om allt möjligt och det är så skönt och ha en vän som jag kan lita på trots det är många år mellan oss två. Det blev iaf mörkt ute när jag kom hem så vi skulle ses en annan dag för Leah var tvungen att sova vid 19 tiden. Fin vän som följer med en hem. puss och kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback