Drömmen om New York

2017-12-18 >> 17:28:03
 
 
 
Hello! För er som känner mig vet kanske att jag har alltid velat åka till New York. Jag har nämligen drömt om att få uppleva saker som serien Vänner. Jag vill gå till ett café och bara träffa vännerna där och snacka skit och sen göra massa saker under tiden man är där. Såklart vill jag testa deras glassar för jag har hört av andra att de har så sjukt god glass att man vill bara ha mer. Varför jag inte har åkt dit än? Tror det är mer för jag vill inte åka dit själv och sen har jag mina två barn och det är rätt så svårt att hitta någon som kan ha dem när jag är iväg. De äldsta dottern vill nog följa med dit och gå vid stränderna och även besöka tivolit området. Dock så är detta en dröm så jag får väl se om jag får uppleva detta någon gång i mitt liv. Förhoppningsvis så sker den kanske snart om jag har tur! Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback