Sommarfest -16 Norrköping

2016-09-02 >> 23:42:00
 
 
Hejsan fina ni! Då var sommarfesten över för iår. En av årets roligaste fester, helt klart! För er som har noll koll på vad jag pratar om så är det en firmafest och vi gör en massa lekar och tävlingar. I år så blev det flyttstädarna mot hemstädarna, sedan hade arbetsledarna ett uppdrag att lösa. På bilderna ovan ser ni min outfit fast skinnjackan fastnade inte på bild, klänningen är ifrån Nelly.com. Vill ni se fler bilder så kommer jag lägga ut dem på min instagram.
 
 
Det bästa med den här dagen är att vi vann över hemstäd. Så himla härligt!!! Tyvärr är det inte min dricka på bild för jag var nykter och körde bil men ville ta kort på denna bara för Angelica drack den här hela tiden!!
 
 
Våran chef Oscar sjöng en massa låtar (Och August som är våran arbetsledare sjöng också). Två underbara människor som kan bjuda på sig själv. Kvällen slutade med att jag åkte hem vid 21. Jag var så trött och kände att jag behövde komma hem och sova. Eftersom jag hade Leah med mig så tackade jag för mig och fick kramar av de bästa människorna som finns i mitt liv. Tänk om jag hade struntat i att åka på festen och varit hemma en hel kväll!? Jag kom hem iaf men när jag väl vara hemma så blev jag pigg så jag satt och skrev med T för han var hemma. Men vi två missförstod varandra när vi skrev för han trodde jag var sur och jag trodde han menade något helt annat osv! Härligt att kunna diskutera och prata utan att vara rädd att han ska bli sur på mig!!
 
Imorgon är det lördag och då ska jag väl bara ta det lugnt. Sedan får vi se hur barnen mår, eller hur jag mår. (Tack till er som läser min blogg och kommenterar). Tack till sommarfesten och till mina underbara kollegor som finns där. Puss!
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda Barkselius

Åh vad kul att ni vann över hemstäd, låter som ni hade riktigt kul!

Svar: Det var riktigt roligt :D
Annica

2016-09-03 @ 13:20:58
URL: http://tilda.vione.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback