Hemma vid datorn igen

2016-09-26 >> 22:57:00
 
 
Hello!! Nu äntligen har jag tid och blogga för förra veckan har det varit så mycket med jobbet att jag har jobbat över och varit på samtal med arbetsledaren om en viss sak som hände på jobbet. Jag kan säga lite kortfattat att en person på jobbet har kallat mig tjock, fet, borde vara medlem i fetmaklubben och det jag sa ifrån att det räcker men personen fortsatte så var tvungen att göra något åt detta. Vi får se om det bir någon ändring förutom att jag fick ett sms från personen idag att jag var barnslig osv, såklart vet jag att jag gjorde rätt av mig för mobbning på arbetsplats är inte okej även om man är vänner så säger någon till så bör man sluta. Superskönt att arbetsledaren tog tag i detta och visar att mobbning är inte okej! xx

Kommentarer
Postat av: moamedalicia.blogg.se

men fy vilken hemsk person, hur kan man vara så elak. usch. jag tycker du är jättefin.
jag hittade faktiskt min dotters klänning på Wish appen om du hört talas om den? kram

Svar: Jadu jag vet inte. Antar att människan inte mår bra själv och måste trycka ner en annan för att må bättre. Ah, jag har wish själv på telefonen.
Annica

2016-09-27 @ 10:54:07
URL: http://moamedalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback