Önskelista till julafton

2016-10-16 >> 22:10:00
my wish list
 
 
Hejsan! Om några månader så är det julafton igen. Det är väl rätt så roligt och få en massa paket men nu när man är 30 år så får man inte så mycket längre. Sen är den här dagen mer för barnen. Här är i alla fall de saker jag önskar mig:
 
1. Väska från Nelly.com. Helst en mindre men hittade ingen just nu men typ i den där modellen. Sjukt snygg när väskan är helsvart!
 
2. Matta, handdukar och duschdraperi osv. Älskar att få inredning! Alla färger och former. Heaven!
 
3. En lotion till min hy. Bara för min hy har blivit så konstig på sista tiden så skulle jag bli superglad för den här.
 
4. Parfym och lotion. Alla mina parfymer älskar jag men vill gärna ha fler i min samling!
 
5. Hörlurar. Snygg och praktiskt. Toppen och ha med sig till jobbet eller när man ärute och går.
 
6. Överkast eller pläd kan man aldrig få för mycket av. Denna är ifrån HM.
 
7. Badbomb/bubbelbitar från Lush. Älskar LUSH!
 
8. Klocka. Hur snyggt är inte färgen?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback