Lunch på Lindahls

2016-10-05 >> 12:04:00
 
Halloj! Nu har vi varit på lunch och jag tog en räkmacka för jag blev så sugen på det. Jag älskar Lindahls på Maxi i Norrköping för personalen är trevliga och allt finns under ett och samma tak ifall man vill iväg och kolla på något!
 
Efter lunchen så åkte vi hem igen för låta barnen sova en stund. Kanske inte den äldsta flickan men den minsta ska iaf sova nu, så himla roligt för hon har hamnat i trotsåldern redan. Vi har det ganska kämpigt med henne för hon har kommit på att hon kan slänga sig på golvet och skrika och sparka om hon inte får som hon vill men jag stänger av öronen och bara tittar på henne som "jaha vad kul" och då ger hon upp efter 15 minuter. Mysigt blir det när hon slocknar för hon är för trött, exakt då vill man också slockna och bara vila huvudet. xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback