Knorrs middags-kit

2016-10-09 >> 23:35:03

Jag har fått chansen att laga Knorr middags-kit och recencera här i bloggen, i samarbete med Knorr!


Riktigt roligt att få testa något nytt, i detta fall så blev det Mexican Enchiladas. Jag har självklart lagat Enchiladas förut fast inte med Knorr middags-kit! Detta middags-kit gick snabbt och instruktionerna var väldigt enkla, det tog ca 30 minuter att tillaga maten. Jag gillade att påsarna var märkta med bokstäver så det var enklare att hålla koll på innehållet, vilket är även bra för barn som vill prova på att laga mat med sin mamma eller pappa!
 
 
 
 
Jag tyckte att det var enkelt att öppna påsarna! Jag gillar idén att man inte ska behöva köpa hem en massa kryddor som bara kommer stå i kryddhyllan, vilket är väldigt praktiskt i middags-kitet, det finns såklart andra sorters middags-kit om man inte är förtjust i Enchiladas, bra och kunna variera middagen.
 
 
Slutresultatet blev att maten räckte till mig och 2 hungriga barn och förpackningen kostar ca 35 kr. Även om jag har ätit den här maträtten förut så smakade middags-kitet helt perfekt och barnen vill såklart att vi ska börja köpa hem och köra knorr middags-kit en gång i veckan, så den här rätten får 5/5 av mig. Jag var lite skeptiskt i början för det brukar inte smaka gott när man lagar mat från en "kartong"! Men jag hade fel och jag kommer köpa hem detta fler gånger, det jag älskade mest var nog såsen!
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

gott!

Svar: Ja det avr gott ;D
Annica

2016-10-10 @ 13:11:13
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback