Solig förmiddag

2016-07-15 >> 22:31:00
 
Hej! Idag åkte vi till Lindöbadet eftersom det är sommar. Vi solade och försökte även att bada men jag tyckte det var kallt i vattnet (hade även svårt att bada där för folk stod och fiska från bryggan och det fanns en stor skylt att det var förbjudet att fiska där så jag ringde polisen så de kom dit och bad dem att gå eftersom de var utländska och var 10 st män så ville jag inte riskera att säga åt dem). Vi lunchade även där på bryggan när de hade gått. Jag kände att denna dag har varit helt underbar och inga dystra miner. Puss!

PS. Frozen strawberry lemonade från donken är ett hett tips i sommar. Mums! Smakar kärlek. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback