Semester i Norrköping

2016-07-10 >> 20:40:00
 
 
 
 
Förlåt för dåligt bloggande i förhand. På morgonen så ringde min mamma och väckte mig kl 9 och säger att hon är utanför så det var bara att kliva upp och hjälpa henne med packningen.

Vi åkte och veckohandla mat och frukost för en hel vecka så hon ska känna sig hemma. Så mysigt och ha min mamma hemma och kunna prata med en vuxen människa!
 
På kvällen så gick vi till Texas Longhorn och firade att mamma och jag har semester nu i några veckor. Vi beställde in ganska mycket mat för vi orkade inte äta upp allt. Kvällen avslutades med att vi gick en promenad hem till solnedgången, man kände verkligen i luften att sommaren är här.
 
Nu så sitter mamma i i vardagsrummet och jag sitter inne på mitt rum och bloggar. Några dagar framöver så kommer jag knappt blogga något för min mamma är en sådan "sträng" person att man ska inte lägga energi på internet utan mer på människor i sin närhet. Så nu är det bara 2 dagar kvar tills jag fyller år! Så den dagen kommer jag knappt sitta vid datorn. Nu ska jag avsluta här och vara social med mamma innan jag lägger mig. Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback