Nytt i sminkväskan

2016-07-12 >> 14:02:00
 
Födelsedagen för min del började med att gå till stan och köpa present till mig själv.
 
Eftersom i våran familj så "firar" vi inte våra födelsedagar som det vore värsta festen eftersom det är bara så på "mammas" sida. Men på pappas sida så hade han nog sett till att jag hade fått värsta upplevelsen eftersom jag fyller 30 idag.
 
Jag köpte med mig kräm med pensel och borste till ögonbrynen, ögonfranslim + lösögonfransar och foundation primer (eftersom jag fyller år så förtjänar jag detta) bestämde mig även att inhandla lite saker till lägenhet. Detta kostade mig runt 600 kr.
 
Nu ska jag öppna mina paket från mamma och barnen. Helt okej födelsedag men ska fira med syskonen nästa vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback