Min frilla

2016-07-30 >> 18:55:54
 
Tjenare igen! Idag har jag kollat runt på internet efter tips på hur jag ska klippa mig nästa gång för jag är så sjukt trött på håret nu, rättare sagt förbannad för efter 1 timme efter jag har borsta håret så är det värsta tovan i håret och sånt får mig att bli irriterad. Jag bestämde mig för länge sedan att jag skulle färga håret ljusare men tröttnade på det så slängde in brunfärg innan vi skulle åka och nu ångrar jag mig sjukt mycket för det ser så konstigt. Nu på måndag kommer jag köpa ny hårfärg så får jag hoppas att jag blir nöjdare. Tack till er som läser min blogg och jag hoppas ni stannar kvar! Puss.
 
PS. Imorgon kommer jag inte hinna blogga så mycket för jag ska veckohandla och tänkte även åka iväg och bada om det är fint väder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback