Sjuklingen

2016-01-26 >> 21:13:44
 
Hejsan! Jag har idag varit på synsam igen för mina ögon har svullnat upp pga linsen så har fått andra linser nu och fick även gå till apoteket och hämta ut medicin för de tror att själva orsaken är bakom ögat och där kommer dom inte åt. Blir det inte bättre så skulle jag besöka dem igen eller åka in till akuten för då är det något annat som är konstigt.
 
Idag beställde jag även en ny väska till mig själv Michael Kors väska (tur att man har pengar så man kan unna sig lite). Har bara varit hemma idag för ögonen krånglar så mycket att jag blir så trött. Så imorgon ska jag ner på stan och kolla lite i affärerna och se om man kan unna sig lite mer! Aja nu ska jag sova lite för ögonen värker. xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback