Årsresumé 2015

2016-01-25 >> 20:38:00
 
JANUARI: I Januari så kom det ganska mycket snö så lekte med Tindra så mycket det gick. Bakade, shoppade barnkläder och jobbade heltid.
 
 
FEBRUARI: Jag vann en kryssning så jag, Tindra och en till vän åkte till Finland, jag var då höggravid när jag åkte iväg (wiie)
 
 
MARS: 19/3 01:42 födde jag en liten flicka till världen, flickan fick namnet Leah Estelle Nilsson, hon var så fin och perfekt!
 
 
 
APRIL: Firade påsken med barnen och hade en mysig lov tillsammans med dem, det var även tivoli i stan så man hälsade på dem man kände!
 
 
MAJ: Sommarvärme i Norrköping, var ute och gick varje dag med Tindra och Leah eller bara jag och Leah, var lycklig som människa. gick ner 15 kg från graviditeten, hänga ganska mycket med min killkompis Lager!
 
 
JUNI: Midsommar i Halmstad var helt okej förutom att vi hade med oss en människa som drog ner glädjen på resan! Var även på Bråvalla i en dag men var tvungen att åka hem pga "barnvakten", blev anmäld för massa saker som inte var sanna.
 
 
JULI: Fyllde 29 år den 12 juli. Leah blev 4 månader. Min mamma kom hit och stannade i en vecka och umgicks med oss alla, hängde en hel del på himpa ( en badplats i norrköping!)
 
 
AUGUSTI: Min bästa månad! Åkte hem till min mamma och stanna där i en vecka, hade en mysig dag på Rottnerospark, träffade även Hampus Hedström som är känd på Youtube. Kilade iväg till Sunne och badade där!! Träffade även mina vänner igen på tivolit, lärde känna en ny vän Sandra.
 
 
SEPTEMBER: Fikade en hel del med Mimmi. Träffade Mr M men vi bestämde att vi skulle vara vänner, blev lite shoppingberoende för jag köpte nytt till mig själv och barnen.
 
 
OKTOBER: Fick besök av min mor som stannade över helgen. fick någon dille att käka BJ och gick på en massa möten och var väldigt ofta sjuk.
 
 
NOVEMBER: Var den lyckligaste månaden för min del, det var då anmälan lades ner!! Fikade och träffade vänner som aldrig förr.
 
 
DECEMBER: Var på julfesten och hade fixat barnvakt till mina barn. Började äntligen lita på människor igen men det får jag nog tacka mina vänner som har stöttat mig hela året, åkte även till mamma och fira jul med henne. Firade nyår även med vänner som betyder bågot för mig.
 
 
Det var mitt år 2015! I ett annat inlägg kommer jag att svara på frågor om året. xx
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tindra NK

Älskar dig mamma😘

Svar: älskar dig med :P <3
Annica

2016-01-26 @ 21:29:46
URL: http://tindrank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback