Lunch på tivolit

2016-08-16 >> 19:23:06
 
Hello finisar! Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det bara bra. Jag var inne på stan och lunchade med Robban, Jossan och Nathalie. Jag köpte mat på Sibylla för jag var så hungrig och sedan ville jag sitta där tivolit var och se vilka man känner igen. Innan vi gick hemåt så käkade vi även glass på Halvars och Robban sa något roligt så när jag höll på att käka glassen så fick jag skrattanfall så glassen sprutade åt alla håll, fast glassen var mums! Snart så ska jag fixa käka till barnen och sedan blir det läggdags för den minsta och för min del blir det film. Puss!
 

Kommentarer
Postat av: moamedalicia.blogg.se

vad trevligt med tivolibesök :)

Svar: Ah fast de byggde bara upp karusellerna så vi satt där och tittade på. :)
Annica

2016-08-16 @ 22:22:27
URL: http://moamedalicia.blogg.se/
Postat av: ♫♪ sandra

åh gott :D

Svar: Det var riktigt gott. :D
Annica

2016-08-17 @ 10:18:34
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback