Pinchos

2016-04-12 >> 20:11:36
 
 
Idag har vi besökt Pinchos här i Norrköping. Vi har aldrig varit där tidigare så vi tänkte ge dom en chans. Jag beställde in 6 olika tapasrätter och 2 st dessert till mig och Tindra men Leah åt lite från min tallrik! Låt mig säga såhär att det var sjukt gott även om det ser pluttigt ut när man ska käka dem (bara för man knappt är ute och äter med barnen så var det verkligen en bra idé att gå dit, eller Robban?). Haha skulle egentligen gått hit med Anna men hon insåg att hon inte hade råd så fick bli min killkompis istället. Supermysigt ställe så rekommenderar att gå dit, det kommer bli fler besök för min del. XO
 
 
PS. Vi drack ingen alkohol ifall ni skulle få för er att vi gjorde det ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback