Green nails

2015-09-22 >> 21:29:12
 
Jag och Leah har varit hemma idag för det har regnat nästan hela dagen (vi tvättade kläder istället och lekt med en massa leksaker) fast det dög för henne ändå. Måste ner till jobbet imorgon och efter det så ska vi kolla efter fotbollsskor till Tindra. En shoppingtur med stora flickan, kanske blir sura miner imorgon? Vi får se hur det blir!
 
Idag har jag även målat mina naglar för nu ska jag försöka sluta bita mina naglar, påbörjat idag så vi får se om 1 månad (skitsvårt) och jag lovar er att det kommer bli jobbigt, sen så käkade vi kebabrulle för jag börjar bli lite krasslig! Ska nu kolla på tv och försöka få Leah att somna. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback