Ny hårfärg

2015-10-17 >> 15:39:00
 
Heeej! Idag har jag färgat håret men jag gjorde lite fail. När jag hade haft färgen i håret i ca 10 minuter så läste jag instruktionerna och man SKULLE ha blött hår men det var bara att skölja ur (fast det blev ljusare i hela håret) så ser det ut som jag har slingor så det slutade inte fail. Har bara svårt att bestämma mig om jag ska bli ljusare eller bli mörk i håret.♥
 
Raka på sidorna eller raka av mig allt hår.
 
30 årskrisen för mitt hår haha.
 
Kan meddela när jag har bestämt mig!
 
Det är nu dags att gå ner på stan så Tindra får sin höstjacka. Sååååååå hon slipper frysa! Jag ska inte köpa något förutom imorgon. Tack för mig nu men hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback