SOMMAREN ÄR HÄR

2015-05-27 >> 17:18:49
 
 

Hejhej! (Bilden är tagen när jag var påväg till sjukan idag) Alltså värmen har varit sjukt varmt. Jag älskar när vädret är såhär. Idag gick jag med klänning och jag svettades som en gris när värmen låg på. Sommaren är verkligen här.

 
 
Idag har jag även varit på bvc med Leah och hon växer så det knakar. Leah pratade för fullt och de tyckte jag ska låta henne ligga på en filt så hon rullar på sidan, ska försöka imorgon för nu ska jag försöka städa och laga mat här hemma. Sen ska jag glo på tv och vänta tills imorgon. Självklart kommer Emilia hit imorgon! Eftersom vi inte har setts på ett tag så har jag en sak här hemma åt henne som hon ska få imorgon. Fast jag kommer inte säga vad det är för något. Sjukt roligt kommer det att bli den här helgen. (bilder kommer komma upp vad som sker). Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Ronja

fin :)

Svar: Tack :)
Annica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback