Norrköping #3

2015-05-18 >> 22:13:58
 
Hej! Nu sitter jag äntligen vid datorn igen, kan meddeka att jag har haft fullt upp hela dagen. Vi var först iväg till sjukhuset och tog en massa prover för att se om jag ska fortsätta med mina tabletter för blodvärdet och järnbristen. Har även haft migrän hela dagen och förkylning!
 
 
Runt åtta tiden så tog vi en kvällspromenad jag och Tindra (Leah låg i vagnen och sov).
Tog en timme att gå och när vi kom hem så hoppade Tindra in i duschen och jag tog en kopp kaffe och hann läsa en kapitel i boken men sen vaknade Leah.
Pluttisen vill fortfarande inte sova så får väl busa lite med henne så hon blir trött.
Vill gärna lägga mig i sängen nu för jag är trött och sjuk. Inatt sov jag ingenting för jag hade sådan värk i huvudet och näsan var täppt igen.
 
Jag ska nu gå ifrån datorn nu och försöka lägga Leah för natten. Men vi hörs imorgon.
 
Håll utkik imorgon för då ska jag skriva lite om minnen, 2014. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback