NORRKÖPING #2

2015-05-13 >> 21:25:33
 
Eftersom det är lill-lördag idag så valde vi att handla mat på donken. Det blev Big Mac menyn, Chili Cheese och Oreo glass. Det var så himla gott att jag ville ha mer.
 
Imorgon är det röd dag och det betyder att Tindra kommer vara hemma så jag lovade henne att vi ska göra smooties och ha en riktigt mysig frukost stund.
 

Vi ska även försöka hinna köpa presenter till hennes vänner som hon ska på kalas i helgen. Japp två st kalas under samma helg, men bara att fixa så hon får göra något med sina vänner. Det betyder att jag blir halvt mammaledig, har bara Leah hemma men hon är inte alls jobbig. Vi får väl se vad jag får hitta på då.
 
 
Jag längtar efter en sak.Så nu håller jag tummarna att det sker snart.
 
 
Det var allt för idag och nu ska jag lägga mina två barn så jag får en egentid. Imorgon hörs vi igen. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback