MIN PRINSESSA

2015-05-31 >> 17:24:00
 
 
Idag har jag och Leah sovit på soffan hela dagen för vi är supertrötta. Min stora flicka tittar på tv medans vi snarkar bredvid och fixade även käk till henne och mig.
 
Startade dagen med att jag vaknade upp från en mardröm och tog en kopp kaffe och snackade lite skit med Emilia innan jag skulle skjutsa henne till stationen. Sen hämtade jag upp Tindra från hennes vän för hon hade haft kalas så min stora flicka stanna kvar och sov över där. När vi kom hem så startade jag tvättmaskinen och la mig i soffan och har varit i soffan sen dess. Känner mig lite hängig och jag kan inte säga varför jag gör det för jag är inte sjuk. Men får hoppas att det är bara för idag och att jag är mycket piggare imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback