We love tuesday

2015-03-10 >> 19:41:40
Tuesday Baby!! Jag har sovit jätte dåligt inatt men klev upp imorse och åt frukost med dottern iaf.. Dock så somnade jag om när hon gick till skolan och vaknade till runt 9 och kände att det är dags att gå upp och göra något. Fint väder idag fast blåsigt men jag var ändå hemma och vila magen och kroppen för inatt så fick jag lite förvärkar så det gjorde så ont! Men det gick över som sagt. Efter allt så kom min dotter hem som var ganska bitter idag för hon var trött och ville att jag skulle hämta henne i skolan! Vilket jag inte gjorde så hon var sur och tvär hela dagen. Hjälpte henne med engelska läxan och även med Lapplandsläxan men hon blev så arg så hon kallade mig en massa saker. Så jag gick ifrån och lät henne vara så jag började med maten istället!!
 
 
Har idag ätit kassler med spenat- och ostpasta eftersom spenat innehåller järn och jag behöver tydligen äta järnberikat mat så var detta passande att servera idag. Ha en trevlig kväll så ska jag kolla klart på tv:n och sen lägga mig! Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback