Våren är här

2015-03-15 >> 13:26:08
Åhhhhh igår var det en underbar dag! Solen var framme och Emilia kom hit igår och vet ni vad vi gjorde?! Hade lovat henne att vi skulle till Söderköping så vi åkte dit och handla lite på Dollarstore och handla mat på Frasses, även så tog vi en tur till Jysk men vi hittade ingenting där. Gick mest runt där och tramsa oss!! Denna dag slutade även med att jag fixa mat åt Tindra och Emilia för de var hungriga igen och på kvällen så kollade vi på en skräckfilm, känns så underbart att ha henne här igen för då känner man sig inte ensam! Tindra är som sagt här varje dag men det är inte samma sak för hon är mest ute och springer med sina vänner!! Ikväll så blir det nog skräckfilm fast Tindra måste lägga sig tidigt för hon har skola imorgon.
 
 
 
Fick för mig att beställa en ny vårjacka till mig och Tindra igår. Jag känner att jag måste börja tänka lite på mig och få lite mer smak på kläderna och inte bara svarta kläder, bara hoppas att jackan passar mig annars får Tindra den också!!!! Hihi nej nu ska jag vara social med Emilia.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback