The game is life

2015-03-23 >> 09:15:34
Hallå! Tycker ni att det var länge sen jag bloggade, inte med min mening! Jag har haft fullt upp med att åka in till fölossningen och den 19:e Mars så födde jag en jättesöt flicka som fotfarande inte har något namn. Men jag har två namn som jag funderar på! Vi får se vad det blir för något namn för jag tänker inte stressa fram ett namn bara för andra vill det, nästan lite irriterande när folk ger namnförslag och säger "hon ser ut som en Idun". Kan man verkligen se ut som ett namn, lite irriterande iaf för mig så jag har bett folk sluta komma med namnförslag och tro att det är dom som bestämmer valet. Jag hade mamma på besök i helgen och hon hjälpte mig att städa och fixa iordning här hemma för jag har sådan värk i ryggen så jag kan knappt röra mig! Underbart med hjälp så denna helg så käkade vi snabbmat i fredags och i lördags så gjorde jag mat och på kvällen hade vi filmkväll.. hihi.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till lilla dottern.

Svar: vem?!
Annica

2015-03-23 @ 20:51:32
Postat av: Anonym

Vi känner inte varandra. Jag tycker om att läsa det du skriver. Fint namn på din dotter.

Svar: Okej :D tack ^^
Annica

2015-03-25 @ 13:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback