Spring baby

2015-03-11 >> 13:03:42
Hejsan goingar! Jag är hemma som vanligt och solen skiner men jag vågar inte gå så långt ensam för jag är rädd att vattnet ska gå!!! Gjorde ni när ni var gravida och vara hemma själva? Hur långt gick ni eller stannade ni hemma tills någon följde med er ut?! Haha, som ni märker så brjar jag bli nojig för när som helst kan vattnet gå och min vän som ska följa med på förlossningen bor 20 minuter härifrån med bil. (självklart s behöver jag bara ringa henne så kommer hon direkt så det känner jag mig trygg med)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha vad jag känner igen mig! Tänkte precis sådär, men i slutändan så fick barnmorskan ta hål på vattnet inne på förlossningen, så det blev inte ens någon "vattnet har gått"-dramatik :)

Svar: Haha vilken tur :D med min första så gick vattnet när vi precis kom in till förlossningen. :D så det var mycket skönare än man är inne i affären och folket tror att man har kanske kissat på sig. :D
Annica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback