Så slipper du problemet, my lifesaver

2015-03-05 >> 17:11:33
Hejsan på er! Varför kan aldrig mina värden vara bra utan alltid är det något som har sjunkit? Idag fick jag samtal från min BM att mina järnvärden har gått upp och det är bra men istället har de andra värderna åkt ner nu ska jag utredas varför det är såhär. Hela jag blir irriterad för jag äter frukost/mellanmål/nyttig mat osv men ändå så vill inte min kropp att jag ska må bra. Men fick hämta ut medicin som jag ska börja äta idag och även efter förlossningen. Istället att bara gå till bvc så ska jag även gå till sjukhuset och gå igenom en massa saker för att få reda på vad som händer med min kropp! Har ett friskt barn i magen men det är jag som lider och måste orka hålla igång under förlossningen och efter förlossningen eftersom jag är ensamstående mamma!!! Love life
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback