Monday child

2015-03-02 >> 20:19:30
Hejsan! Jag fick besök i fredags av min vän Emilia. Vi gjorde inte så mycket den dagen utan mer köpte lite godis och myste framför tv:n och jag var barnledig den dagen också.. hihi! På lördagen så kom Tindra hem från sin kompis och vi köpte lördagsgodis och gosade med kaninen som vi har här hemma, vi kollade på någon skräckfilm som Emilia och Tindra ville se!! Super kul kväll för jag varnade dem att den är ganska läskig så de två satt i soffan och höll varandra i handen, dock så kollade vi på någon komedifilm efteråt så de kunde glömma bort den där filmen, men till slut så gav vi upp för vi var så trötta, vi somnade nog ganska fort den kvällen. Söndagen klev jag upp jätte tidigt för jag ville göra klart allt här hemma innan Emilia skulle åka hem.. haha men innan det så pantad vi burkar för ca 700:-.
 
 
Idag skulle jag till arbetsförmedlingen på möte men jag hade sura uppstötningar och min kropp gjorde så ont att jag var tvungen att vila när jag gjorde saker här hemma, vilket jag hoppas att de förstår! Men sen runt lunch ringde min BM till mig och ville att jag skulle komma till henne imorgon 7.30... Pratade om varför jag inte kom till henne förra veckan och förklarade mig och hon sa att det var lugnt men hon var rädd att något hade hänt mig. Vet inte vad jag ska säga men hon är väldigt omtänksam och förstår mig när jag förklarar saker och ting.. Men sista gången blir den 12 Mars och sen får vi hoppas att bebisen vill komma ut. Tycker att bebisen kan komma ut nu för jag börjar få en stor mage nu.. Så jag får komma igång med träningen igen..
 
 
Nu sitter jag i vardagsrummet och har ätit en god middag, verkligen god att jag tog 2 portioner. Jag har en kräsen dotter här hemma som inte kan äta t ex pomme och korv osv.. Så i detta hem så äter vi aldrig sån mat utan mer "riktig" mat.
 
 
På lördag så ska jag ner på stan med dottern och kolla in lite kläder till henne, så hon kan vara extra fin den dagen bebisen kommer ut. Har redan fixat väskan till förlossningen så allt är klart förutom dotterns kläder till den dagen!!! Hihi. Men ni får ha en trevlig kväll! xoxo Annica
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback