Bf datum slut | motivation tuesday

2015-03-17 >> 10:29:17
Hejsan på er! Idag är dagen kommen att bebisen ska komma ut men har bara lite småvärkar men man vet aldrig vad som händer senare idag.... yeah! Men inatt så har jag sovit dåligt för jag har haft ont i magen så jag blev lite stressad om man blev tvungen att åka in på natten! Idag vill jag gärna åka in och se vem som döljer sig där inne! För det är fler än jag som vill se vem som är där inne. Dock så vet jag inte vad det är för kön heller men det märker vi när bebisen vill komma ut... Men har några namn som jag har i mitt huvud men vill gärna se hur bebisen ser ut. Har haft drömmar att bebisen är en tjej med brunt hår och ser väldgt söt ut som sin storasyster! Idag får vi väl se om jag åker in eller inte, men nu ska jag vara social och röra på mig väldigt mycket! En väldigt fin dag idag så ska väl fixa lite med Tindras cykel, man vill så gärna att hon ska ha allt som jag hade när jag var liten men det är svårt om man är ensamstående mamma.
 
 
Jag är inte sur/irriterad på den där människan som lämnade mig helt ensam för jag ignorerar allt som har med honom att göra! Här kommer en bild som jag diggar!
 
I am intelligent!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback