believe in yourself

2015-03-26 >> 21:26:55
Hejsan! Satte mig precis vid datorn för Tindra och Leah har somnat i soffan. Vi har haft en städardag här hemma och sen var jag på en kort promenad men när jag kom hem så hade jag sådan värk i ryggen igen. Jag blir bara irriterad att smärtan aldrig försvinner någon gång för jag vill kunna gå normalt i trappan och kunna bära saker normalt. Sen blev jag sjukt stressad för jag fick brev från FK att jag skulle bara få 800 kr och det där räcker inte så långt med 2 barn. Men jag ringde dem och de sa att resten av pengarna kommer in imorgon och att jag ska vara lugn! Inte mitt fel att de ger mig hjärtinfarkt sådär. Nu ska man slappna av och njuta av helgen med mina barn. Men först så ska jag se klart på tv:n och sen ska jag lägga mig också. Imorgon ska vi ha fredagsmys här hemma och ska försöka färga mitt hår i helgen. På lördag så ska jag göra värsta middagen här hemma men tyvärr så hade det varit trevligt om släkten kunde komma hit och njuta av maten med oss!! LILLA SLÄKTEN ÄR I VÄRMLAND SÅ!
 
 
Är en sådan person som lyssnar på all musik fast det beror mest på hur jag mår och hur jag känner mig inombords!! Ett tips att lyssna på Moa Lignell om ni känner er lite smått kär. KRAM
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

Kul att du är med i tävlingen. Lycka till

2015-03-27 @ 08:38:58
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback