NÄRA VÄN OCH EN FRAPPE

2015-06-04 >> 18:02:00
 
 
 
Idag så mötte jag upp Mimmi efter hennes jobb och vi tog en fika på stan och snackade om hennes tumme och om Leah. Det var så otroligt skönt och träffa henne igen för vi ses så sällan men jag ska försöka komma ut till henne och hennes pojkvän och se hur de har det där hemma. Jag tog även ut ett paket och i paketet låg Digibirds till barnen och de leker för fullt med dem nu. Helt underbart och se hur de leker tillsammans oavsett om det är 10 år mellan dem två, dock så är Tindra mer intresserad utav sin dator och mobil än och vara social med oss andra.
 
Nu ska vi käka lite mat och sen ska jag lägga mig för jag är jättetrött idag. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback