INSTAGRAM EGO

2015-06-05 >> 17:00:00
 
Ego!
 
Hej vänner! Idag har jag hämtat ut ett paket igen. Hur som helst så köpte jag kaffe och satte mig ute ett tag! Det var så himla varmt att jag ville slänga av mig min t-shirt och bara ligga och sola.
 
 
Det är fredag och vi ska käka pizza här hemma. Jag vet inte vad vi ska göra mer ikväll för jag är redan trött. Nu är klockan bara 17.00 men det är jobbigt att vara ensamstående mamma till 2 barn. Har hand om allt här hemma och samtidigt så ska jag försöka vara mamma och hjälpa dem med allt och sen även ta hand om mig själv, kan erkänna att ibland är vissa dagar underbara och andra dagar jobbigare för man hinner inte med allt. Och ni som inte har barn och tänker att jag är gnällig så kan du gärna få prova på mitt liv i en vecka. Eftersom jag är själv så tar jag en dag i taget och även om det är jobbigt så älskar jag mitt liv ändå. Men nu ska jag ta hand om barnen och försöka hinna städa lite här hemma innan vi åker iväg och handlar en stor fet PIZZA. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback