En solig dag i Norrköping

2015-06-17 >> 21:57:28
 
Tindra och hennes grannkompis.
 
 
 
Lunchen blev pannkakor med glass och sylt.
 
 
Vi var typ här hela dagen, hur mysigt är det inte?
 
Fast tyvärr så fastnade jag inte på bild denna gång.
 
 
Hejsan! Idag så tog vi en promenad till Himpa och lät ungarna bada tills det blev för kallt. Vi (Jag och Leah) satt och kollade på för jag får inte bada än och Leah är för liten för att bada med de stora barnen. Men det var rätt mysigt och sitta där och höra barnen skratta och hade roligt utan mig. Hur som helst så blev det kallt för oss att sitta där och titta på så frågade dottern om vi kunde gå hem och tror ni att hon ville det? Men men det blev lite sura miner fast jag är vuxen så jag bestämmer.
 
 
Nu ska jag kolla lite på tv och sen lägga mig för jag är riktigt trött idag. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback