Lindahls

2015-07-03 >> 17:58:04
 
 
Heej! Bilden är tagen här hemma för det blev aldrig någon bild när jag var på stan med Lager. Åt äppelpaj och drack citrondricka, fy farao vad gott det var. Därefter så tog vi en promenad lite varstans och nu är v hemma igen. Det var så varmt att jag inte kunde dricka kaffe i den här värmen. Jag älskar värmen men det här är för varmt! Det är även jobbigt för Leah men det funkar med vattenflaska och har en kall handduk sim jag kylar ner lite.
 
Idag blir det att fixa käk och sen koppla av till en film. Vi ska mysa så mycket det går och planera vad vi ska göra mer i helgen, kanske träffa vänner och åka iväg och bada. Eftersom Tindra är hos Johan nu så får Leah och jag göra saker ihop. Vi hörs imorgon istället. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback